Campadre-tips!

3000 år sedan nästan, i alla fall 10 dagar, men är man student på Berghs så är man.

TACK för den bästa helgen på länge. Helena jag kommer att sakna dig och det svider.

Senaste veckorna har varit galna. Tur att jag snart ska flytta iväg härifrån och få ännu mer att göra, som det ryktas om i alla fall. Nåja. Jag har ju valt det själv. Varför kan man undra? Just det. För att jag älskar det. Fair enough.

Kolla in det här: Ulrika Sandström på Campadre! Fantastiska kläder som visas av en fantastisk modell! Jag paxar jumpsuiten, i svart. Maria Linn (modellens namn) verkligen gjort ett bra jobb både som visuell kommunikatör i detta fall och med kampanjen. Trevlig shopping!

3 Comments

Filed under Uncategorized

3 responses to “Campadre-tips!

  1. Emma B

    Tänk att jag redan hade hunnit spana in! :)

  2. Nas

    jag kan inte följa länken.. du skulle passa i den!

  3. E: Vad kul Emma :))

    N: Nu går det! Jag hade länkat dubbelt..

Leave a Reply

