The Godmother

För en tid sedan kom en världsomvälvande nyhet flygande till mig; En mycket nära vän till mig är gravid, och jag ska bli GUDMOR. Gissa om jag som ensambarn blev glad. Nu finns det snart någon att skämma bort, ta hand om och bli behövd av. Som dessutom har härligt fjunigt hår, hälften så stora händer och silkeslen hud. Att beskriva min lycka i ord är omöjligt, jag måste dansa eller något annat, vilket jag inte kan förmedla här. Kanske en dansvideo vore på sin plats?

Men visst känns det annorlunda… Man har haft en vänskapsrelation i många år, som har varit baserad på två individers ungdomliga liv, och inga andra. Helt plötsligt är vi “vuxna” på riktigt. Att man sedan 18 års ålder befunnit sig i den kategorin har man riktigt inte tänkt på.

Det här är utan tvekan 2010 års bästa nyhet, alla kategorier. Kommer att leva kvar under 2011 då det är då det händer! Jag är så otroligt glad för er skull, fina föräldrar, och jag som trodde att jag skulle vara först av oss att skaffa barn. Obviously that was just in my silly dreams…

1 Comment

Filed under Uncategorized

One response to “The Godmother

  1. Hej

    åå va glad jag blir!!

Leave a Reply

