Brand X has just started…

På Berghs får man känna att man lever. Allting är i full gång… Brand X är intensivt, men vi har kommit en bra bit. Bra insikter, frågeställningar och syften. Jag gillar vår grupp, vi kommer garanterat att leverera något fint.

På två dagar har jag haft det kul med med båda mina två projektgrupper, och det genom bowling. Två dagar i rad har jag alltså gjort något som jag inte har gjort på flera år. Det var helt enkelt dags att bryta trenden. Upptäckt: bowling är fantastiskt underskattat! Marion’s Gastro Dinner på Kungsgatan 37 kan rekommenderas; fräscht, nytt, bra priser och lättillgängligt.

Igår var en underbar dag. Brainstorming med gruppen efter professionell utvecklingsförmiddag, bowling med Gevalia gänget (se bild nedan), after work på Grappa med Elina & Susanna, Berghs-förfest på Gärdet, Berghs/Beckmans fest på Berns, Obaren och tillslut Soap Bar med Robert (5 minuters visit och endast i studiesyfte, jag hänvisar alla frågor till Robert).

Tack Anna-Mi för din pepp som alltid kommer väl till pass. Trots den djupt inrotade tröttheten idag var det värt det, alla gånger!

Jag blir så glad varje dag jag kommer till Berghs och möts av alla härliga studenter. Det finns så mycket potential hos alla som går på skolan, imponerande kunskap och kreativitet! Hire them before they steal your job, säger jag bara.

Helgplaner: projekt, drink hos Elina & Calle imorgon för Helena är hemma från London (!!), projekt, fotbollsmatch på söndag (DIF-Halmstad) och projekt.

TREVLIG HELG!

 

Gevalia projektgruppen; Daniel, Fredrik, Sofi, jag och Julia.

 

Leave a comment

Filed under Berghs

Leave a Reply

