Helps me breath

Det här är två halsband jag ofta bär med mig. Båda två är gåvor från värdefulla personer i mitt liv, och de ger mig ny styrka och energi varje dag. Jag blir så fantastiskt glad bara jag ser dem, kommer att tänka på personerna i fråga och blir lycklig. Riktigt lycklig.

Efva Attling, Mother Earth Pendant
Calvin Klein, namn okänt

(Idén är nu satt och vi har något riktigt bra på gång Brand X:s grupp 17 på Berghs. Vänta ni bara… )

Leave a comment

Filed under life

Leave a Reply

