Thursday Update + French Inspiration

Gårdagen var liksom tisdagen lång och vi fick in på morgontimmarna allting klart med projektet. Nu är det fredag nästa, och presentationen inför Aftonbladet och SvFF, samt resten av Berghs. Det är det någon som ser fram emot…

Mycket annat än skolan har inte hunnits med den här veckan, men att Habit utsåg H&M till Årets Modekedja och Kundklubb överraskade mig inte! Den höga modegraden, prisklassen med bra erbjudanden titt som tätt samt tillgängligheten slår högt. H&Ms skyltfönster är ALLTID, jag säger ALLTID, inspirerande och är 100 % innovativa. Ni kommer att förstå vad jag menar om ni kikar efter! Snart lanseras också Lanvin kollektionen, där min favorit helt klart är den gudomligt vackra gula klänning med en bar axel. Många värdiga vinnare på Habit Fashion Awards, speciellt Årets Multibrand vanns av Spirit butikerna i Malmö, vilket de verkligen förtjänade. Både för herrar och damer, och kvalitativt sortiment.

Jag vill sist men absolut inte minst, tipsa om en blogg av en superfin fransyska som mixar stilar, material och färger på ett fullkomligt strålande sätt: Cuillére à Absinthe.

Leave a comment

Filed under fashion

Leave a Reply

